Monday, September 22, 2008

Paranormal

Semenjak pertengahan tahun ni, aku perasan, aku ade satu perangai.

Aku nak sumer barangan aku dalam keadaan teratur, in order camtu.
Pergh, ilang jiwa grunge butterfinggers aku.

Tapi aku baru perasan mende ni, esp bulan posa ni.

Selalunye aku akan ade 2-3 jenis kueh muehs (sejenis kueh tu dalam dua bijik kecuali kalo Bazar Ramadan kat puchong perdana, situ kueh 3 bijik singgit jer) dalam menu aku, satu main dish dengan sejenis air berperisa yang selalunya perisa cendol.
Sampai je kat umah, aku akan unloaded kan sumer makanan tu daripada plastik beg diaorang kedalam respective bekas.

Selalunya main dish dalam satu pinggan, kalo cam ade kuah dalam palastik asing tu aku akan bukak terus pengikat dia biar terbukak tp kuah tu lom campur skali lagi tau.

Kalo kueh kueh tu akan akan susun dalam satu pinggan

Then air ber perisa aku akan masuk dalam 1 jug then tepi jug tu ade satu gelas je sebab aku makan sorang sorang. Dan jug tu letak dalam pinggan plastik yg lebar sbb rumah aku tak de dulang.

Then sumer sumer ni akan diletakkan di tengah tengah ruang tamu berlapikkan surat khabar lama. Erm, tetiba aku rasa cam nak beli plastik keras tempat hidang tu, ape kah nama dia ek?

Then aku baca balik ape yang aku tulis ni terus aku rasa aku dah tak normal. Isk.

3 comments:

famil said...

plastik keras = talam/dulang?

Penanam Sayur said...

Famil:
Bukan, alaa yang elips tu, dia cam tikar getah tu...tp utk lapik mkn.

Cikgu Tadika said...

biaserla...kalu dah bakal nak jadik laki org, bagus sifat2 teratur nih ;p