Thursday, December 11, 2008

Sistem Mesej Pendek - S.M.S

Feisal :
Aku banyak alami situasi buruk dale hidup aku..rebah pecah dagu,seliuh tangan, ketik tebuan..tp situasi mu loni lg teruk dr aku alami..huhu duduk sebelah jate atah bah...

Dua hari kemudian,

Aku:
Aku banyak alami situasi gembiradale hidup aku..buleh no 1 maso darjoh 1, buleh pege tgn gewe,buleh bersaing nga mu..dan ada 1 nikmat lagi, buleh ISAP ROKOK lepas make nasik,huuu..nikmat tak terkata! Owh, isap Dunhill, Camel sold out,hehe

Feisal:
Bersama orang tersayang..kenikmatan x terhingga..nescafe

Aku:
Nyalaan kedua, 1st the opening, 2nd the prestige

Feisal:
Aku suka belaian manjanya

Aku:
Cess! Speachless.

Feisal:
Cium pipi abg, sayang

Aku:
Argh!

------------------------------------------------------------------------------------------------
Congrate to my best friend, Feisal, bakal melihat dunia dari persepsi baru 13hb ni, Inanam, Sabah.
Selamat Pengantin Baru.
Congrates bro!

No comments: