Wednesday, April 15, 2009

Bual Berat

Kau perempuan.
Ya, betul. Kau cantik. Bentuk badan menarik, leleh. Suara manja tak kira dengan siapa lawan kau.
Kau kata lelaki penipu. Lelaki buaya. Lelaki main kayu tiga.
Kau?
Kau kata kau mahu bebas buat apa saja. Banyak yang kau mahu buat tapi tak dapat. Jadi kau mahu bebas. Dulu mau berdua bukan?
Kau tak tahu. Lelaki ini nampak bangunan dua belas tingkat itu macam best je kalau terjun dari puncaknya. Lelaki ini bangun pagi, bintang kama di pandangan nya, muntah semua isi perutnya. Urat belakang tegang.Stress.
Enam tahun kau buat lelaki ini bernyawa nafas kamu. Hari ini kamu mahu bebas.
Lelaki ini ego. Ego lelaki ini sampai dalam alamnya hanya kamu, sampai tinggal kawan kawan tengok bola Barcelona lawan Inter Milan yang kalau kedai makan tu terbakar atau black out je yang akan buat bontotnya berpisah dari kerusi.
Aku doubt bebas kamu. Aku tak percaya kau tiada orang lain.
Sian member aku dowh, babi lah kau.

Perempuan lain jangan jadi macam perempuan ini!!!

6 comments:

Penanam Sayur said...

Hahahaha...amacam..tade orang berani komen?

pie said...

kisah benar ke?

Penanam Sayur said...

pie: A ah. kisah sebenar.

Ahmad Belia said...

lu jangan benci sangat perempuan. nanti dia jadi awek lu...

Unknown said...

gano tu mer. tertipu aku.

Penanam Sayur said...

ammosham :
gua cuma dapat rasa 1% dari sakit sahabat yang dah macam saudara gua, beb.

Fros :
Mu berprasangka ko aku Fros, hahaha